Een bedrijfsfeest organiseren voor het gehele bedrijf? HS Events helpt u graag met het organiseren van een compleet verzorgd bedrijfsfeest voor alle interne en/of externe relaties binnen uw bedrijf. HS Events neemt alle zorg uit handen zodat u zelf ook kunt genieten van het bedrijfsfeest!
HS Events is gespecialiseerd in het organiseren van bedrijfsevenementen. Verder kan HS Events ook de volledige (luxe) catering, foodtrucks of barbecue regelen, van de drankjes, luxe borrelhapjes tot een volledig buffet. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact op met een van onze medewerkers!
HS Events zorgt door middel van maatwerk dat het evenement tot een succes wordt gebracht! Hierdoor zal niemand het bedrijfsfeest vergeten! Tevens houdt HS Events rekening met de boodschap die u naar uw collega’s en zakenrelaties over wilt brengen. In een persoonlijk gesprek kunt u uw wensen aangeven en adviseren wij u graag naar de diverse mogelijkheden voor uw bedrijfsfeest! Zo kunt u een onvergetelijk bedrijfsfeest organiseren!
Een bedrijfsfeest op maat met:
✓ Foodtrucks, barbecue, buffet of hapjes
✓ Bar met koude drankjes (inclusief personeel)
✓ Tent
✓ DJ en techniek
✓ Meubilair
✓ Presentatiemiddelen
Klik hier om uw bedrijfsfeest up te graden tot bedrijfsfestival!
Klik hier voor de unieke totaalconcepten in onze evenementenlocatie: HAL60.
Neem vrijblijvend contact op
HS Events verzorgt complete evenementen op maat, of het nu gaat om kerstborrels, festivals, bedrijfspresentaties of jubilea. Bij HS Events bent u aan het juiste adres voor een geslaagd evenement. Wij bieden een breed scala aan diensten om aan uw specifieke wensen te voldoen, van conceptontwikkeling en planning tot uitvoering en nazorg.
Ons team van ervaren professionals staat klaar om uw visie tot leven te brengen en ervoor te zorgen dat elk detail perfect is. Wij hebben de expertise en de middelen om uw evenement tot een onvergetelijke ervaring te maken. We bieden verschillende totaalconcepten aan, deze vindt u hier terug. Naast de totaalconcepten verzorgt HS Events complete evenementen op maat. Voor meer informatie over evenementen op maat klikt u hier.
Bij HS Events streven we ernaar om elke bijeenkomst uniek en memorabel te maken, met een persoonlijke benadering en oog voor detail. Neem hier contact met ons op voor meer informatie over onze diensten en hoe wij u kunnen helpen bij het organiseren van uw volgende evenement.
Breng de Alpen naar jouw locatie en til je bedrijfsevenement naar grote hoogte. HS Events zorgt voor sfeervolle winterse aankleding, een verwarmde tent of overkapping, winterse hapjes uit winterhuisjes, warme- en koude drankjes en de beste Après-ski muziek.
❄ Het concept is eenvoudig
✓ De basis van dit evenement is standaard een pop-up bar, meubilair, basis decoratie en achtergrondmuziek;
✓ Upgrade het evenement met foodtrucks, winter barbecue of winterse bites uit onze huisjes (bijvoorbeeld poffertjes, broodje warme worst/beenham/bal en erwtensoep);
✓ Verwarm het evenement met heaters, vuurkorf en verlichting;
✓ Vul het evenement aan (winterse) activiteiten zoals VR skiën, winterse photobooth, boksmachine of spijkerslaan;
✓ Voeg een DJ toe voor de echte Après-ski sfeer;
✓ Geef de decoratie en extra upgrade met sneeuwmachine, skigondel en meer!
Breng de Alpen naar jouw locatie en til je bedrijfsevenement naar grote hoogte. HS Events zorgt voor sfeervolle winterse aankleding, een verwarmde tent of overkapping, winterse hapjes uit winterhuisjes, warme- en koude drankjes en de beste Après-ski muziek.
❄ Het concept is eenvoudig
✓ De basis van dit evenement is standaard een pop-up bar, meubilair, basis decoratie en achtergrondmuziek;
✓ Upgrade het evenement met foodtrucks, winter barbecue of winterse bites uit onze huisjes (bijvoorbeeld poffertjes, broodje warme worst/beenham/bal en erwtensoep);
✓ Verwarm het evenement met heaters, vuurkorf en verlichting;
✓ Vul het evenement aan (winterse) activiteiten zoals VR skiën, winterse photobooth, boksmachine of spijkerslaan;
✓ Voeg een DJ toe voor de echte Après-ski sfeer;
✓ Geef de decoratie en extra upgrade met sneeuwmachine, skigondel en meer!
Neem contact op voor de mogelijkheden!
Uw bedrijfsevenement over een andere boeg gooien en indruk maken op uw personeel, zakenrelaties, klanten en/of prospects? Kies dan voor een Winter Fair! Dit zijn onze totaalconcepten Winter Wonderland en Crazy Kermis samengevoegd tot één uniek totaalconcept vol spektakel.
HS Events zorgt voor sfeervolle aankleding, een verwarmde tent of overkapping, winterse hapjes uit kersthuisjes, warme- en koude drankjes en passende muziek. Hiernaast faciliteren wij verschillende attracties bijvoorbeeld: kamelenrace, boksmachine, voetbal dartbord, funhouse en/of een draaimolen.HS Events zorgt door middel van maatwerk dat het evenement tot een succes wordt gebracht!
❄ Stel je evenement samen:
✓ Barpakket met alle faciliteiten voor warme- en koude drankjes
✓ Kersthuisjes met broodje warme worst, erwtensoep of winterse broodjes
✓ Foodtrucks of kerstdiner uit onze huisjes
✓ Verwarmde overkapping of tent
✓ DJ, band of achtergrondmuziek
✓ Poffertjes, oliebollen of churros
✓ Attractie(s): kamelenrace, boksmachine, grijpmachine, rodeo stier, voetbal dartbord, funhouse en/of een draaimolen.
✓ Fotobooth
De decoratie voor dit evenement zal standaard het Winter Wonderland pakket zijn. Neem contact op voor de mogelijkheden en beschikbare data!
Op zoek naar dé perfecte oranjebeleving aankomende zomer? HS Events biedt een oranje bedrijfsbarbecue op eigen locatie in Leiden! Een op maat gemaakte bedrijfsbarbecue met een groot scherm waarop u samen met uw collega's het Nederlands elftal op het EK kunt aanmoedigen!
Wij hebben heerlijke barbecuepakketten samengesteld met verse vlees- en visproducten (inclusief vega en halal opties), heerlijke salades, sauzen en vers brood.
Wat kunt u verwachten van onze oranjebarbecue:
✓ Barbecue of foodtrucks
✓ Kwaliteitsvlees (inclusief halal opties), vis, salades en vegetarische pakketten
✓ Pop-up bar met koude biertjes van de tap
✓ Sfeervol meubilair en oranje decoratie
✓ Sfeervolle tenten
✓ Een DJ en professioneel geluidssysteem om de juiste sfeer te creëren
✓ Groot scherm, podium en microfoon, zodat niemand een moment van de wedstrijd hoeft te missen!
Bij HS Events staat kwaliteit en service hoog in het vaandel. We verzorgen kwaliteitsproducten, mooie aankleding en representatief personeel.
In overleg met u stellen we een barbecuemenu samen dat volledig aan uw wensen voldoet. We houden rekening met speciale dieetwensen, zoals vegetarisch, halal en glutenvrij.
Bij HS Events zorgen we ervoor dat u én het Nederlands elftal als winnaars uit de bus komen. Scoor nu uw oranjebarbecue op maat en geniet samen met uw collega's van een mooie EK-beleving!
Stel je Winter Wonderland evenement samen met HS Events!
Ben je opzoek naar een uniek bedrijfsevenement? Bij HS Events hebben we verschillende totaalconcepten waaronder Winter Wonderland. Met dit totaalconcept kunnen we van iedere ruimte een sfeervolle locatie maken voor dit winterse evenement! Onderstaand nemen we je mee hoe dit gecreëerd wordt en hoe jij je eigen Winter Wonderland bedrijfsevenement kunt samenstellen!
Fase 1 Voortraject
Een goed begin is het halve werk. Daarom moeten er eerst een aantal zaken duidelijk worden:
Stap 1: Bepaal het doel van het evenement
Allereest is het belangrijk om het doel en gasten van het evenement in kaart te brengen. Deze facetten zijn belangrijk om te weten hoe je het evenement gaat insteken, waar je prioriteiten liggen met betrekking tot het budget en het kiezen van een geschikte locatie.
Stap 2: Kies jouw locatie
Nadat het doel en aantal genodigden bekend is kan er een geschikte locatie voor het evenement gekozen worden. Bij veel bedrijven is het mogelijk een Winter Wonderland evenement op locatie op te bouwen. Denk bijvoorbeeld aan het magazijn, productiehal of de parkeerplaats. Mocht je geen ruimte binnen je organisatie hebben of toe zijn aan een andere omgeving dan de werkvloer, ga dan een externe locatie. HAL60 in Roelofarendsveen is een geschikte locatie in de Randstad voor 75-600 bezoekers.
Stap 3: Brainstormen
Bij HS Events sparren we samen met een opdrachtgever over de invulling van het evenement om tot een zo marktconform voorstel te komen waar alle facetten binnen de wensen van deze opdrachtgever in terugkomen. Belangrijk hierin is dat alle opties met kostenplaatjes op tafel komen te liggen zodat er een gedegen plan komt te liggen hoe het evenement vorm krijgt!
Fase 2 Concretiseren
Nu bekend is welke facetten in het evenement moeten terugkomen kunnen de faciliteiten, materialen, activiteiten en aanvullingen gekozen worden.
Stap 4: Overkapping
Indien er geen overdekte ruimte beschikbaar of gekozen is, zal er in verband met het weer een overkapping geplaatst moeten worden. De meest gekozen opties op onze evenementen zijn de alu hal en de stretchtent. Op onze sociale media zijn voorbeelden te vinden hoe deze tenten eruit zien (IG: @hseventsnl).
Stap 5: Bar
Naast bier, wijn en fris zijn er nog meer winterse opties om toe te voegen aan een evenement. Gekozen kan worden voor glühwein, welkomstprosecco, champagne, warme chocolademelk, koffie en thee, speciaal bierassortiment of bijvoorbeeld een cocktailbar. HS Events faciliteert al het bovenstaande inclusief representatief personeel en benodigde materialen!
Stap 6: food
Een heerlijk diner of winterse bites mogen natuurlijk niet ontbreken! Kies uit een heerlijk diner uit foodtrucks (zie onze blog over foodtrucks) of een kerstdiner uit onze kersthuisjes. Wij kunnen een luxe kerstdiner faciliteren of bites in Winter Wonderland thema. Denk hierbij aan erwtensoep, broodjes warme worst, hamburgers en poffertjes.
Naast de bovenstaande opties is het ook mogelijk te kiezen voor een ijskar, welkomstoester, bittergarnituur, luxe hapjes of late night fries!
Stap 7: Muziek
Een band, DJ, zanger, zangeres of toch maar die éne afspeellijst? Er zijn verschillende manieren om invulling te geven aan sfeervolle muzikale invulling op je evenement. Echter is de DJ de meest gekozen optie!
Stap 8: Acts/activiteiten
Bij alleen een diner en borrel adviseren wij een evenementduur van 4/5 uur. Echter zijn er ook veel partijen die het evenement wat ruimer insteken qua tijd, daarvoor adviseren wij om naast het diner en het dansen/netwerken een of meerdere mooie activiteiten voor de gasten te faciliteren.
Dit kan gedaan worden aan de hand van een show, spreker of attractie. Activiteiten die veel worden gekozen zijn de casino games, bingo show, kamelenrace truck, boks machine of De Borrel Show.
Stap 9: Techniek
Techniek is een van de belangrijkste faciliteiten op een evenement. Zorg altijd dat de benodigde techniek tijdig geïnventariseerd is. Denk hierbij aan presentatiemiddelen, verlichting, geluid.
Om het gehele evenement op rolletjes te laten verlopen is het essentieel dat er een stroomberekening is gemaakt door een professional, voldoende stroomcapaciteit is en dat er tijdens het evenement een technicus aanwezig is. Als je een evenement door HS Events laat faciliteren zorgen we dat dit tot in de puntjes geregeld is.
Stap 10: Decoratie
Samen met HS Events kun je jouw locatie omtoveren tot een magisch winter wonderland. Denk aan kersthuisjes, sterrendoeken, heaters, kerstbomen, winterse elementen en sfeervolle verlichting om de perfecte ambiance te creëren. Uiteraard is er naast ons Winter Wonderland basispakket nog veel meer mogelijk. Vraag ons naar de mogelijkheden!
Stap 11: Extra’s
Tot slot kun je je evenement nog upgraden met bepaalde extra’s. Denk hierbij aan complimentenmeisjes, kerstmeisjes, een kerstman, photobooth, megagrote sneeuwbol, fotograaf, banners met naam van je organisatie of een kersthuisje voor de kerstpakketten!
Bekijk hier onze Winter Wonderland pagina indoor
Bekijk hier onze Winter Wonderland pagina outdoor
Neem contact met ons op om vandaag nog de eerste stap te zetten naar jouw Winter Wonderland evenement!
Ben je opzoek naar een uniek bedrijfsevenement? Bij HS Events hebben we verschillende totaalconcepten waaronder Winter Wonderland. Met dit totaalconcept kunnen we van iedere ruimte een sfeervolle locatie maken voor dit winterse evenement! Onderstaand nemen we je mee hoe dit gecreëerd wordt en hoe jij je eigen Winter Wonderland bedrijfsevenement kunt samenstellen!
Fase 1 Voortraject
Een goed begin is het halve werk. Daarom moeten er eerst een aantal zaken duidelijk worden:
Stap 1: Bepaal het doel van het evenement
Allereest is het belangrijk om het doel en gasten van het evenement in kaart te brengen. Deze facetten zijn belangrijk om te weten hoe je het evenement gaat insteken, waar je prioriteiten liggen met betrekking tot het budget en het kiezen van een geschikte locatie.
Stap 2: Kies jouw locatie
Nadat het doel en aantal genodigden bekend is kan er een geschikte locatie voor het evenement gekozen worden. Bij veel bedrijven is het mogelijk een Winter Wonderland evenement op locatie op te bouwen. Denk bijvoorbeeld aan het magazijn, productiehal of de parkeerplaats. Mocht je geen ruimte binnen je organisatie hebben of toe zijn aan een andere omgeving dan de werkvloer, ga dan een externe locatie. HAL60 in Roelofarendsveen is een geschikte locatie in de Randstad voor 75-600 bezoekers.
Stap 3: Brainstormen
Bij HS Events sparren we samen met een opdrachtgever over de invulling van het evenement om tot een zo marktconform voorstel te komen waar alle facetten binnen de wensen van deze opdrachtgever in terugkomen. Belangrijk hierin is dat alle opties met kostenplaatjes op tafel komen te liggen zodat er een gedegen plan komt te liggen hoe het evenement vorm krijgt!
Fase 2 Concretiseren
Nu bekend is welke facetten in het evenement moeten terugkomen kunnen de faciliteiten, materialen, activiteiten en aanvullingen gekozen worden.
Stap 4: Overkapping
Indien er geen overdekte ruimte beschikbaar of gekozen is, zal er in verband met het weer een overkapping geplaatst moeten worden. De meest gekozen opties op onze evenementen zijn de alu hal en de stretchtent. Op onze sociale media zijn voorbeelden te vinden hoe deze tenten eruit zien (IG: @hseventsnl).
Stap 5: Bar
Naast bier, wijn en fris zijn er nog meer winterse opties om toe te voegen aan een evenement. Gekozen kan worden voor glühwein, welkomstprosecco, champagne, warme chocolademelk, koffie en thee, speciaal bierassortiment of bijvoorbeeld een cocktailbar. HS Events faciliteert al het bovenstaande inclusief representatief personeel en benodigde materialen!
Stap 6: food
Een heerlijk diner of winterse bites mogen natuurlijk niet ontbreken! Kies uit een heerlijk diner uit foodtrucks (zie onze blog over foodtrucks) of een kerstdiner uit onze kersthuisjes. Wij kunnen een luxe kerstdiner faciliteren of bites in Winter Wonderland thema. Denk hierbij aan erwtensoep, broodjes warme worst, hamburgers en poffertjes.
Naast de bovenstaande opties is het ook mogelijk te kiezen voor een ijskar, welkomstoester, bittergarnituur, luxe hapjes of late night fries!
Stap 7: Muziek
Een band, DJ, zanger, zangeres of toch maar die éne afspeellijst? Er zijn verschillende manieren om invulling te geven aan sfeervolle muzikale invulling op je evenement. Echter is de DJ de meest gekozen optie!
Stap 8: Acts/activiteiten
Bij alleen een diner en borrel adviseren wij een evenementduur van 4/5 uur. Echter zijn er ook veel partijen die het evenement wat ruimer insteken qua tijd, daarvoor adviseren wij om naast het diner en het dansen/netwerken een of meerdere mooie activiteiten voor de gasten te faciliteren.
Dit kan gedaan worden aan de hand van een show, spreker of attractie. Activiteiten die veel worden gekozen zijn de casino games, bingo show, kamelenrace truck, boks machine of De Borrel Show.
Stap 9: Techniek
Techniek is een van de belangrijkste faciliteiten op een evenement. Zorg altijd dat de benodigde techniek tijdig geïnventariseerd is. Denk hierbij aan presentatiemiddelen, verlichting, geluid.
Om het gehele evenement op rolletjes te laten verlopen is het essentieel dat er een stroomberekening is gemaakt door een professional, voldoende stroomcapaciteit is en dat er tijdens het evenement een technicus aanwezig is. Als je een evenement door HS Events laat faciliteren zorgen we dat dit tot in de puntjes geregeld is.
Stap 10: Decoratie
Samen met HS Events kun je jouw locatie omtoveren tot een magisch winter wonderland. Denk aan kersthuisjes, sterrendoeken, heaters, kerstbomen, winterse elementen en sfeervolle verlichting om de perfecte ambiance te creëren. Uiteraard is er naast ons Winter Wonderland basispakket nog veel meer mogelijk. Vraag ons naar de mogelijkheden!
Fase 3 Aanvullen
Stap 11: Extra’s
Tot slot kun je je evenement nog upgraden met bepaalde extra’s. Denk hierbij aan complimentenmeisjes, kerstmeisjes, een kerstman, photobooth, megagrote sneeuwbol, fotograaf, banners met naam van je organisatie of een kersthuisje voor de kerstpakketten!
Bekijk hier onze Winter Wonderland pagina indoor
Bekijk hier onze Winter Wonderland pagina outdoor
Neem contact met ons op om vandaag nog de eerste stap te zetten naar jouw Winter Wonderland evenement!
Stel je Winter Wonderland evenement samen met HS Events!
Ben je opzoek naar een uniek bedrijfsevenement? Bij HS Events hebben we verschillende totaalconcepten waaronder Winter Wonderland. Met dit totaalconcept kunnen we van iedere ruimte een sfeervolle locatie maken voor dit winterse evenement! Onderstaand nemen we je mee hoe dit gecreëerd wordt en hoe jij je eigen Winter Wonderland bedrijfsevenement kunt samenstellen!
Fase 1 Voortraject
Een goed begin is het halve werk. Daarom moeten er eerst een aantal zaken duidelijk worden:
Stap 1: Bepaal het doel van het evenement
Allereest is het belangrijk om het doel en gasten van het evenement in kaart te brengen. Deze facetten zijn belangrijk om te weten hoe je het evenement gaat insteken, waar je prioriteiten liggen met betrekking tot het budget en het kiezen van een geschikte locatie.
Stap 2: Kies jouw locatie
Nadat het doel en aantal genodigden bekend is kan er een geschikte locatie voor het evenement gekozen worden. Bij veel bedrijven is het mogelijk een Winter Wonderland evenement op locatie op te bouwen. Denk bijvoorbeeld aan het magazijn, productiehal of de parkeerplaats. Mocht je geen ruimte binnen je organisatie hebben of toe zijn aan een andere omgeving dan de werkvloer, ga dan een externe locatie. HAL60 in Roelofarendsveen is een geschikte locatie in de Randstad voor 75-600 bezoekers.
Stap 3: Brainstormen
Bij HS Events sparren we samen met een opdrachtgever over de invulling van het evenement om tot een zo marktconform voorstel te komen waar alle facetten binnen de wensen van deze opdrachtgever in terugkomen. Belangrijk hierin is dat alle opties met kostenplaatjes op tafel komen te liggen zodat er een gedegen plan komt te liggen hoe het evenement vorm krijgt!
Fase 2 Concretiseren
Nu bekend is welke facetten in het evenement moeten terugkomen kunnen de faciliteiten, materialen, activiteiten en aanvullingen gekozen worden.
Stap 4: Overkapping
Indien er geen overdekte ruimte beschikbaar of gekozen is, zal er in verband met het weer een overkapping geplaatst moeten worden. De meest gekozen opties op onze evenementen zijn de alu hal en de stretchtent. Op onze sociale media zijn voorbeelden te vinden hoe deze tenten eruit zien (IG: @hseventsnl).
Stap 5: Bar
Naast bier, wijn en fris zijn er nog meer winterse opties om toe te voegen aan een evenement. Gekozen kan worden voor glühwein, welkomstprosecco, champagne, warme chocolademelk, koffie en thee, speciaal bierassortiment of bijvoorbeeld een cocktailbar. HS Events faciliteert al het bovenstaande inclusief representatief personeel en benodigde materialen!
Stap 6: food
Een heerlijk diner of winterse bites mogen natuurlijk niet ontbreken! Kies uit een heerlijk diner uit foodtrucks (zie onze blog over foodtrucks) of een kerstdiner uit onze kersthuisjes. Wij kunnen een luxe kerstdiner faciliteren of bites in Winter Wonderland thema. Denk hierbij aan erwtensoep, broodjes warme worst, hamburgers en poffertjes.
Naast de bovenstaande opties is het ook mogelijk te kiezen voor een ijskar, welkomstoester, bittergarnituur, luxe hapjes of late night fries!
Stap 7: Muziek
Een band, DJ, zanger, zangeres of toch maar die éne afspeellijst? Er zijn verschillende manieren om invulling te geven aan sfeervolle muzikale invulling op je evenement. Echter is de DJ de meest gekozen optie!
Stap 8: Acts/activiteiten
Bij alleen een diner en borrel adviseren wij een evenementduur van 4/5 uur. Echter zijn er ook veel partijen die het evenement wat ruimer insteken qua tijd, daarvoor adviseren wij om naast het diner en het dansen/netwerken een of meerdere mooie activiteiten voor de gasten te faciliteren.
Dit kan gedaan worden aan de hand van een show, spreker of attractie. Activiteiten die veel worden gekozen zijn de casino games, bingo show, kamelenrace truck, boks machine of De Borrel Show.
Stap 9: Techniek
Techniek is een van de belangrijkste faciliteiten op een evenement. Zorg altijd dat de benodigde techniek tijdig geïnventariseerd is. Denk hierbij aan presentatiemiddelen, verlichting, geluid.
Om het gehele evenement op rolletjes te laten verlopen is het essentieel dat er een stroomberekening is gemaakt door een professional, voldoende stroomcapaciteit is en dat er tijdens het evenement een technicus aanwezig is. Als je een evenement door HS Events laat faciliteren zorgen we dat dit tot in de puntjes geregeld is.
Stap 10: Decoratie
Samen met HS Events kun je jouw locatie omtoveren tot een magisch winter wonderland. Denk aan kersthuisjes, sterrendoeken, heaters, kerstbomen, winterse elementen en sfeervolle verlichting om de perfecte ambiance te creëren. Uiteraard is er naast ons Winter Wonderland basispakket nog veel meer mogelijk. Vraag ons naar de mogelijkheden!
Stap 11: Extra’s
Tot slot kun je je evenement nog upgraden met bepaalde extra’s. Denk hierbij aan complimentenmeisjes, kerstmeisjes, een kerstman, photobooth, megagrote sneeuwbol, fotograaf, banners met naam van je organisatie of een kersthuisje voor de kerstpakketten!
Neem contact met ons op om vandaag nog de eerste stap te zetten naar jouw Winter Wonderland evenement!
Het is hartje zomer en je wilt een tuinfeest gaan organiseren, maar hoe pak je zoiets aan? Je eigen tuin kan dé perfecte plek zijn om een feest te organiseren maar er komt organisatorisch al snel meer bij kijken dan je op voorhand had gedacht.
Gelukkig staat HS Events voor u klaar met een professionele aanpak om uw tuinfeest tot een bijzondere dag te maken waar u van kunt genieten!
Een Compleet Verzorgd Tuinfeest
HS Events biedt een breed scala aan diensten en producten om uw tuinfeest tot in de puntjes te verzorgen. Wat kunt u verwachten wanneer u voor HS Events kiest?
1. Een heerlijk diner of frisse bites: Geniet van een heerlijke barbecue, smakelijke buffetten of een diner vanuit foodtrucks; HS Events zorgt ervoor dat uw gasten culinair verwend worden.
2. Gastvrij en representatief personeel: Geen gedoe met het uitserveren van hapjes en drankjes, want HS Events regelt het voor u. Van een complete baropstelling tot het voorzien van glaswerk en servies, alles is tot in de puntjes verzorgd.
3. Comfortabel meubilair: HS Events voorziet uw tuin van comfortabele stoelen, tafels en statafels, aangekleed met statafelrokken en linnen in verschillende kleuren. Zo heb je voor iedere gast genoeg zitplaatsen.
4. Geschikte overkapping: Het weer kan in Nederland sterk variëren. Daarom wordt er bij HS Events standaard met een overkapping gewerkt, zo kan het feest altijd doorgang vinden. Er kan gekozen worden uit een stretchtent, pagodetent of alu hal.
5. Decoratie: HS Events kiest graag voor een professionele doch sfeervolle invulling van het evenement met prikverlichting, lampionnen en bloemwerk.
6. Entertainment: Upgrade het evenement met pianobar, wijnboom of photobooth!
7. Muziek: Op een tuinfeest kan muziek niet ontbreken. Bij HS Events kun je kiezen uit een DJ (eventueel met saxofonist), Band of achtergrondmuziek zonder artiest.
Bij HS Events staat uw wens centraal. Of je nu een tuinfeest wilt in Summer Chique stijl of een sfeervol (21) diner, wij faciliteren je op maat!
Maatwerk van A tot Z
Neem hier contact op voor jouw unieke tuinfeest op maat!
Tot snel,
Team HS
Het is hartje zomer en je wilt een tuinfeest gaan organiseren, maar hoe pak je zoiets aan? Je eigen tuin kan dé perfecte plek zijn om een feest te organiseren maar er komt organisatorisch al snel meer bij kijken dan je op voorhand had gedacht.
Gelukkig staat HS Events voor u klaar met een professionele aanpak om uw tuinfeest tot een bijzondere dag te maken waar u van kunt genieten!
Een Compleet Verzorgd Tuinfeest
HS Events biedt een breed scala aan diensten en producten om uw tuinfeest tot in de puntjes te verzorgen. Wat kunt u verwachten wanneer u voor HS Events kiest?
1. Een heerlijk diner of frisse bites: Geniet van een heerlijke barbecue, smakelijke buffetten of een diner vanuit foodtrucks; HS Events zorgt ervoor dat uw gasten culinair verwend worden.
2. Gastvrij en representatief personeel: Geen gedoe met het uitserveren van hapjes en drankjes, want HS Events regelt het voor u. Van een complete baropstelling tot het voorzien van glaswerk en servies, alles is tot in de puntjes verzorgd.
3. Comfortabel meubilair: HS Events voorziet uw tuin van comfortabele stoelen, tafels en statafels, aangekleed met statafelrokken en linnen in verschillende kleuren. Zo heb je voor iedere gast genoeg zitplaatsen.
4. Geschikte overkapping: Het weer kan in Nederland sterk variëren. Daarom wordt er bij HS Events standaard met een overkapping gewerkt, zo kan het feest altijd doorgang vinden. Er kan gekozen worden uit een stretchtent, pagodetent of alu hal.
5. Decoratie: HS Events kiest graag voor een professionele doch sfeervolle invulling van het evenement met prikverlichting, lampionnen en bloemwerk.
6. Entertainment: Upgrade het evenement met pianobar, wijnboom of photobooth!
7. Muziek: Op een tuinfeest kan muziek niet ontbreken. Bij HS Events kun je kiezen uit een DJ (eventueel met saxofonist), Band of achtergrondmuziek zonder artiest.
Bij HS Events staat uw wens centraal. Of je nu een tuinfeest wilt in Summer Chique stijl of een sfeervol (21) diner, wij faciliteren je op maat!
Maatwerk van A tot Z
Neem hier contact op voor jouw unieke tuinfeest op maat!
Tot snel,
Team HS
Het is hartje zomer en je wilt een tuinfeest gaan organiseren, maar hoe pak je zoiets aan? Je eigen tuin kan dé perfecte plek zijn om een feest te organiseren maar er komt organisatorisch al snel meer bij kijken dan je op voorhand had gedacht.
Gelukkig staat HS Events voor u klaar met een professionele aanpak om uw tuinfeest tot een bijzondere dag te maken waar u van kunt genieten!
Een Compleet Verzorgd Tuinfeest
HS Events biedt een breed scala aan diensten en producten om uw tuinfeest tot in de puntjes te verzorgen. Wat kunt u verwachten wanneer u voor HS Events kiest?
1. Een heerlijk diner of frisse bites: Geniet van een heerlijke barbecue, smakelijke buffetten of een diner vanuit foodtrucks; HS Events zorgt ervoor dat uw gasten culinair verwend worden.
2. Gastvrij en representatief personeel: Geen gedoe met het uitserveren van hapjes en drankjes, want HS Events regelt het voor u. Van een complete baropstelling tot het voorzien van glaswerk en servies, alles is tot in de puntjes verzorgd.
3. Comfortabel meubilair: HS Events voorziet uw tuin van comfortabele stoelen, tafels en statafels, aangekleed met statafelrokken en linnen in verschillende kleuren. Zo heb je voor iedere gast genoeg zitplaatsen.
4. Geschikte overkapping: Het weer kan in Nederland sterk variëren. Daarom wordt er bij HS Events standaard met een overkapping gewerkt, zo kan het feest altijd doorgang vinden. Er kan gekozen worden uit een stretchtent, pagodetent of alu hal.
5. Decoratie: HS Events kiest graag voor een professionele doch sfeervolle invulling van het evenement met prikverlichting, lampionnen en bloemwerk.
6. Entertainment: Upgrade het evenement met pianobar, wijnboom of photobooth!
7. Muziek: Op een tuinfeest kan muziek niet ontbreken. Bij HS Events kun je kiezen uit een DJ (eventueel met saxofonist), Band of achtergrondmuziek zonder artiest.
Bij HS Events staat uw wens centraal. Of je nu een tuinfeest wilt in Summer Chique stijl of een sfeervol (21) diner, wij faciliteren je op maat!
Neem hier contact op voor jouw unieke tuinfeest op maat!
Tot snel,
Team HS
Het kiezen van vlees voor een bedrijfsbarbecue – By HS Events
Je gaat een bedrijfsbarbecue organiseren en je stelt jezelf de vraag ‘welk vlees moet ik kiezen?’ Bij HS Events faciliteren we al jaren bedrijfsbarbecues en helpen we je graag verder op weg!
In dit blog bespreken we drie fantastische keuzes voor de invulling van uw bedrijfsbarbecue, variërend van hoogwaardig vlees, authentieke Amerikaanse barbecue tot een foodtruck!
Kwaliteitsvlees van de slager
Voor de liefhebbers van klassieke barbecuegerechten bieden we bij HS Events een uitgebreide selectie van hoogwaardig vlees, stijlvol gepresenteerd en bereid door vakmensen. De gasten kunnen kiezen uit een heerlijke basisselectie, zoals shaslicks, hamburgers, malse spareribs, en nog veel meer.
Voor de fijnproevers is er ook een Deluxe assortiment beschikbaar, met smaakvol gemarineerde biefstuk, zalmbrochettes en nog veel meer culinaire hoogstandjes. Bovendien worden vegetarische, halal en glutenvrije opties niet vergeten, zodat iedereen kan genieten van deze smakelijke barbecue.
Authentieke Amerikaanse Barbecue Experience
Als je opzoek bent naar een unieke barbecue-ervaring, is deze optie perfect voor je bedrijfsbarbecue. Met de Oklahoma Barbecue Smoker Train wordt het gevoel van authentiek Amerikaans barbecueën naar je evenement gebracht. Langzaam gegaard boven rokend hout of houtskool, biedt deze barbecue-ervaring een uniek vleesassortiment naar jouw locatie. Van sappige pulled pork, Jalapeno-cheddar sausages en smaakvolle spareribs tot Texas Chicken en Real Hamburgers, de Amerikaanse klassiekers zullen de smaakpapillen van uw gasten prikkelen.
Barbecue foodtruck
Ga je toch liever voor een foodtruck? De Foodtruck Beef & Burgers biedt een breed assortiment aan heerlijke gerechten, waaronder de meest smaakvolle Aberdeen Angus burgers. Ze geloven in het gebruik van verse en biologische producten, zonder toevoegingen of E-nummers. Het rundvlees is afkomstig van vrije Aberdeen Angus runderen die gras, kruiden en maïs eten, wat resulteert in een mals en smakelijk product. Voor de niet-vleeseters is er een scala aan vis- en vegetarische opties beschikbaar, zodat elke gast kan genieten van een smakelijke maaltijd. Naast de lekkerste Aberdeen Angus burgers zijn er nog meer opties! Alles wat gegrild kan worden wordt door deze foodtruck gefaciliteerd in hun ‘Josper’ houtskooloven. Denk hierbij aan spareribs, buikspek, saté, kipkluifjes. Maar bijvoorbeeld ook vis en vegetarische en halal gerechten.
Welke optie je ook kiest. HS Events staat garant voor kwaliteit en goede service. HS Events zorgt voor een professioneel evenement op maat aan de hand van: professionele koks, gastvrije cateringmedewerkers en kwaliteitsproducten!
De BBQ wordt voor u bereidt en stijlvol gepresenteerd. In overleg kunnen we met u een barbecuemenu samenstellen dat precies aan uw wensen voldoet: zo houden wij bijvoorbeeld ook rekening met vegetarisch, halal en glutenvrije producten.
Smakelijke groeten,
Team HS
Je gaat een bedrijfsbarbecue organiseren en je stelt jezelf de vraag ‘welk vlees moet ik kiezen?’ Bij HS Events faciliteren we al jaren bedrijfsbarbecues en helpen we je graag verder op weg!
In dit blog bespreken we drie fantastische keuzes voor de invulling van uw bedrijfsbarbecue, variërend van hoogwaardig vlees, authentieke Amerikaanse barbecue tot een foodtruck!
Kwaliteitsvlees van de slager
Voor de liefhebbers van klassieke barbecuegerechten bieden we bij HS Events een uitgebreide selectie van hoogwaardig vlees van De Keurslager, stijlvol gepresenteerd en bereid door vakmensen. De gasten kunnen kiezen uit een heerlijke basisselectie, zoals shaslicks, hamburgers, malse spareribs, en nog veel meer.
Voor de fijnproevers is er ook een Deluxe assortiment beschikbaar, met smaakvol gemarineerde biefstuk, zalmbrochettes en nog veel meer culinaire hoogstandjes. Bovendien worden vegetarische, halal en glutenvrije opties niet vergeten, zodat iedereen kan genieten van deze smakelijke barbecue.
Authentieke Amerikaanse Barbecue Experience
Als je opzoek bent naar een unieke barbecue-ervaring, is deze optie perfect voor je bedrijfsbarbecue. Met de Oklahoma Barbecue Smoker Train wordt het gevoel van authentiek Amerikaans barbecueën naar je evenement gebracht. Langzaam gegaard boven rokend hout of houtskool, biedt deze barbecue-ervaring een uniek vleesassortiment naar jouw locatie. Van sappige pulled pork, Jalapeno-cheddar sausages en smaakvolle spareribs tot Texas Chicken en Real Hamburgers, de Amerikaanse klassiekers zullen de smaakpapillen van uw gasten prikkelen.
Barbecue foodtruck
Ga je toch liever voor een foodtruck? De Foodtruck Beef & Burgers biedt een breed assortiment aan heerlijke gerechten, waaronder de meest smaakvolle Aberdeen Angus burgers. Ze geloven in het gebruik van verse en biologische producten, zonder toevoegingen of E-nummers. Het rundvlees is afkomstig van vrije Aberdeen Angus runderen die gras, kruiden en maïs eten, wat resulteert in een mals en smakelijk product. Voor de niet-vleeseters is er een scala aan vis- en vegetarische opties beschikbaar, zodat elke gast kan genieten van een smakelijke maaltijd. Naast de lekkerste Aberdeen Angus burgers zijn er nog meer opties! Alles wat gegrild kan worden wordt door deze foodtruck gefaciliteerd in hun ‘Josper’ houtskooloven. Denk hierbij aan spareribs, buikspek, saté, kipkluifjes. Maar bijvoorbeeld ook vis en vegetarische en halal gerechten.
Welke optie je ook kiest. HS Events staat garant voor kwaliteit en goede service. HS Events zorgt voor een professioneel evenement op maat aan de hand van: professionele koks, gastvrije cateringmedewerkers en kwaliteitsproducten!
De BBQ wordt voor u bereidt en stijlvol gepresenteerd. In overleg kunnen we met u een barbecuemenu samenstellen dat precies aan uw wensen voldoet: zo houden wij bijvoorbeeld ook rekening met vegetarisch, halal en glutenvrije producten.
Smakelijke groeten,
Team HS
Word je volgende bedrijfsevenement een foodtruck festival, heb je geen idee welke foodtrucks je moet kiezen? Bij HS Events hebben we al vele foodtrucks mogen verwelkomen en we geven je graag advies!
Vintage Foodtruck
Met meer dan 35 jaar ervaring in events en hospitality, is Vintage Foodtruck een expert in het verzorgen van heerlijke bites of een diner op iedere locatie. Vintage foodtruck is een allrounder qua aanbod en heeft meerdere chique foodtrucks tot haar beschikking welke qua uiterlijk een toevoeging zijn op ieder evenement (Volkswagen T1 trucks). Door het allround aanbod van vrijwel ieder gerecht is het eenvoudig een compleet menu samen te stellen waardoor er voor iedere gast een passende optie is!
Capri Culinair
Voor Italiaanse specialiteiten kiezen wij voor Capri Culinair. Laat je smaakpapillen verwennen met Italiaanse luxe producten, salade, pizza, pasta, antipasti, en meer bij Capri Culinair. Deze Citroen HY Foodtruck uit 1976 voegt een vleugje klasse toe aan elke Italiaanse cateringgelegenheid met zijn prachtige uiterlijk en veelzijdige inrichting. Geniet van authentieke Italiaanse gerechten bereid in een hout/gasoven. Deze foodtruck staat klaar om jouw evenement te verrijken met hippe Italiaanse bites!
Sateboss
Sateboss toert door Nederland en België met een Piaggio Ape 50 om jou te laten proeven van authentieke Indische saté. Een lang gekoesterde droom van Paul, gestart in 2014 met een Piaggio Ape 50 foodtruck. Het geheime familierecept, doorgegeven van generatie op generatie, vormt de basis voor de perfecte saté. Met passie, trots en liefde brengt Sateboss de Indische smaak naar jouw evenement. In 2019 heeft de nieuwe generatie het 'satéstokje' overgenomen, met een Indische achtergrond en een toekomst vol plannen om het culinaire erfgoed voort te zetten. Proef de echte smaak van Indische saté, vers gegrild op kolen van de barbecue!
Chic de Friemel on Tour
Vanuit een vintage Constructam caravan uit 1972 verzorgt Chic de Friemel on Tour heerlijke bites op locatie. Wij hebben Chic de Friemel mogen verwelkomen voor heerlijke crêpes. Voor een lunch, high tea of dessert een absolute aanrader. De caravan heeft een zoet uiterlijk net als de bites. De caravan is een ware blikvanger en zorgt voor een sfeervolle en gezellige ervaring op jouw evenement.
Beef & Burgers
Beef & Burgers is een stoere foodtruck met kwaliteitsvlees. De truck biedt meer dan alleen heerlijke Aberdeen Angus burgers. Met hun 'Josper' houtskooloven kunnen ze allerlei gegrilde gerechten bereiden, waaronder spareribs, buikspek, saté, kipkluifjes en meer. De focus ligt op kwaliteit en vers eten, waarbij alles zelf wordt gemaakt, van broodjes tot sauzen. Ook vegetarische en halal gerechten zijn beschikbaar, aangepast aan jouw wensen. Geniet van een breed assortiment aan smakelijke opties, geserveerd met passie en vakmanschap vanuit hun vintage Citroën HY foodtrucks.
Saté van NAN
Mocht je op zoek zijn naar een truck die heerlijk vlees aanbiedt op een locatie binnen zonder rookontwikkeling, dan kiezen wij voor Saté van Nan! De verrukkelijke varkenshaas- of kipsaté van NAN zal ongetwijfeld de gasten doen watertanden.
Deze gezellige en vrolijke Foodtruck van Saté van NAN komt met plezier naar jouw locatie. Als een ware eyecatcher zal het een leuke bijdrage leveren aan jouw evenement.
HS Events is gespecialiseerd in het organiseren van bedrijfsevenementen met een persoonlijke touch. Met ervaring en kennis zorgen we ervoor dat jouw foodtruck festival een succes wordt, alles wordt tot in de puntjes geregeld.
Neem vrijblijvend contact op met HS Events en laat jouw mini festival tot leven komen!
Stap 1: Doelstellingen en doelgroep bepalen
Start met het vaststellen van de doelstellingen van het bedrijfsevenement. Wat wilt u bereiken met het evenement? De meeste evenementen in kermisthema staan in het teken van ontspanning, versterken van de teamgeest, werven van nieuw personeel en het dienen als uithangbord van de organisatie, want zo’n spectaculair evenement maakt natuurlijk indruk!
Maar mocht u een gecombineerd doel hebben, bijvoorbeeld het overbrengen van een boodschap. Houdt hier dan rekening mee in de planning en faciliteiten (bijvoorbeeld bij een presentatie).
Stap 2: Locatie selecteren
Kies een geschikte locatie die voldoende ruimte biedt voor alle geplande attracties en activiteiten. Zorg dat u bij de keuze voor een locatie voldoende budget overhoudt voor de attracties. Een voorbeeld van een geschikte locatie voor dit evenement in de Randstad is HAL60 in Roelofarendsveen.
Stap 3: Thema en decoratie plannen
Het kermisthema is de basis van uw evenement. Zorg voor passende decoratie en elementen zodat het gehele evenemententerrein het concept ademt zoals lichtletters, sfeerverlichting, opblaasbare materialen en confetti. Ook is het belangrijk de uitnodigingen van het evenement in thema te ontwerpen. Een uitnodiging in het thema zal werknemers eerder enthousiasmeren om ook daadwerkelijk naar het evenement te komen.
Stap 4: Entertainment en attracties regelen
Kies voor een mix van vermakelijke attracties die aansluiten bij het kermisthema. Denk aan kermisattracties zoals een grijpmachine, boksmachine, kamelenrace of draaimolen.
Andere leuke spellen zijn een voetbaldartbord, rodeo stier of spacebikes 2.0.
Naast attracties kan er gekozen worden voor een band, DJ of zanger/zangeres.
Stap 5: Food & Drinks
Bied diverse hapjes en drankjes aan die passen bij het evenement. Denk hierbij aan foodtrucks met (vegetarische) burgers, saté, popcorn, churros of pizza! Houdt altijd rekening met gasten die vegetarisch of halal producten wensen en alternatieven voor gasten met allergieën.
Wat betreft de dranken kan er naast het standaardassortiment van HS Events worden gekozen voor een cocktailbar als aanvulling.
Stap 6: Extra impact
Overweeg aanvullende facetten zoals een fotodoek, photobooth, complimentenmeisjes of Magic act.
Stap 7: Communicatie en aanmelden
Communiceer tijdig en duidelijk over het evenement naar alle genodigden. Zorg dat er gewerkt wordt met aanmeldingen zodat je concreet weet hoeveel gasten er komen. Dan weet je hoeveel personen je moet doorgeven aan de leveranciers en inkoop.
Stap 8: Uitvoering en evaluatie
Zorg tijdens het evenement voor één aanspreekpunt van alle betrokken partijen. Dit geldt voor de opdrachtgever, evenementenbureaus en leveranciers.
Evalueer in de werkweek na het evenement met deze losse aanspreekpunten het evenement.
Stap 9: Follow-up
Deel na de evaluatie de beelden die gemaakt zijn op social media zodat het evenement nog kort herbeleefd kan worden bij de gasten!
Team HS,
Stap 1: Doelstellingen en doelgroep bepalen
Start met het vaststellen van de doelstellingen van het bedrijfsevenement. Wat wilt u bereiken met het evenement? De meeste evenementen in kermisthema staan in het teken van ontspanning, versterken van de teamgeest, werven van nieuw personeel en het dienen als uithangbord van de organisatie, want zo’n spectaculair evenement maakt natuurlijk indruk!
Maar mocht u een gecombineerd doel hebben, bijvoorbeeld het overbrengen van een boodschap. Houdt hier dan rekening mee in de planning en faciliteiten (bijvoorbeeld bij een presentatie).
Stap 2: Locatie selecteren
Kies een geschikte locatie die voldoende ruimte biedt voor alle geplande attracties en activiteiten. Zorg dat u bij de keuze voor een locatie voldoende budget overhoudt voor de attracties. Een voorbeeld van een geschikte locatie voor dit evenement in de Randstad is HAL60 in Roelofarendsveen.
Stap 3: Thema en decoratie plannen
Het kermisthema is de basis van uw evenement. Zorg voor passende decoratie en elementen zodat het gehele evenemententerrein het concept ademt zoals lichtletters, sfeerverlichting, opblaasbare materialen en confetti. Ook is het belangrijk de uitnodigingen van het evenement in thema te ontwerpen. Een uitnodiging in het thema zal werknemers eerder enthousiasmeren om ook daadwerkelijk naar het evenement te komen.
Stap 4: Entertainment en attracties regelen
Kies voor een mix van vermakelijke attracties die aansluiten bij het kermisthema. Denk aan kermisattracties zoals een grijpmachine, boksmachine, kamelenrace of draaimolen.
Andere leuke spellen zijn een voetbaldartbord, rodeo stier of spacebikes 2.0.
Naast attracties kan er gekozen worden voor een band, DJ of zanger/zangeres.
Stap 5: Food & Drinks
Bied diverse hapjes en drankjes aan die passen bij het evenement. Denk hierbij aan foodtrucks met (vegetarische) burgers, saté, popcorn, churros of pizza! Houdt altijd rekening met gasten die vegetarisch of halal producten wensen en alternatieven voor gasten met allergieën.
Wat betreft de dranken kan er naast het standaardassortiment van HS Events worden gekozen voor een cocktailbar als aanvulling.
Stap 6: Extra impact
Overweeg aanvullende facetten zoals een fotodoek, photobooth, complimentenmeisjes of Magic act.
Stap 7: Communicatie en aanmelden
Communiceer tijdig en duidelijk over het evenement naar alle genodigden. Zorg dat er gewerkt wordt met aanmeldingen zodat je concreet weet hoeveel gasten er komen. Dan weet je hoeveel personen je moet doorgeven aan de leveranciers en inkoop.
Stap 8: Uitvoering en evaluatie
Zorg tijdens het evenement voor één aanspreekpunt van alle betrokken partijen. Dit geldt voor de opdrachtgever, evenementenbureaus en leveranciers.
Evalueer in de werkweek na het evenement met deze losse aanspreekpunten het evenement.
Stap 9: Follow-up
Deel na de evaluatie de beelden die gemaakt zijn op social media zodat het evenement nog kort herbeleefd kan worden bij de gasten!
De link naar de crazy kermis event pagina
Team HS,
Stap 1: Kies een locatie
• Ga je voor een casino evenement op eigen locatie of kies je voor een externe locatie? HS Events kan iedere bedrijfsruimte ombouwen tot geschikte casino ruimte. Mocht je toch voor een externe locatie gaan dan is HAL60 dé perfecte locatie in de Randstad.
Stap 2: Bepaal de casinotafels
• Maak een keuze uit de casinotafels die je wilt aanbieden op het evenement. Kies uit blackjack, roulette en poker tafels, afhankelijk van de voorkeur en ervaring van de gasten.
Stap 3: Casino diner
• Qua invulling van het diner wordt er meestal gekozen voor een diner uit foodtrucks. De gasten hebben dan zelf de keuze welke hapjes ze willen proeven. Wat betreft de invulling van foodtrucks zijn de keuzes oneindig. Van Italiaans tot Mexicaans, oesters tot churros.
• De dranken bestaan uit een breed standaard assortiment welke aangevuld kunnen worden met een speciaalbier assortiment en cocktailbar (waar een Pornstar Martini niet mag ontbreken.
Stap 4: Entertainment
• Upgrade het evenement met extra entertainment. Van table magic, wervelwindmachine, photobooth, bingo show tot De Borrel Show.
• HS Events denkt graag met je mee omtrent de invulling van het evenement.
Stap 5: Muziek
• Kies de juiste muziek om de sfeer van het casino evenement te versterken. De volgende opties zijn het meest gekozen: professionele DJ, een liveband/zanger/zangeres of achtergrondmuziek.
• We kijken graag met je welke optie het meest passend is bij de doelgroep en het budget.
Stap 6: Decoratie en sfeer
• HS Events heeft de technische expertise om de juiste facetten van het evenement uit te lichten. Dit wordt gedaan aan de hand van verlichting, casino decoratie (waaronder levensgrote dobbelstenen) en sfeervolle aankleding.
Stap 7: Personalisatie van het evenement
• Naast de kleuren van de statafels, lichtkleuren in de kleur van je organisatie, welkomstscherm en logo op de uitnodigingen kunnen er ook chips of speelgeld gemaakt worden met het logo van je organisatie wat de personalisatie van het evenement een nog grotere boost geeft.
• HS Events denkt graag mee in de over te brengen boodschap of branding.
Stap 8: Geniet van het Perfecte Casino Evenement
• Op de dag van het evenement kun je ontspannen en genieten, terwijl HS Events alles in goede banen leidt. Als gast op eigen evenement kun je samen met alle gasten genieten van een avond vol speelplezier, entertainment en gezelligheid.
• Vertrouw op HS Events om het perfecte casino evenement te verzorgen dat nog lang in de herinnering van de gasten zal voortleven.
Link naar onze casino event pagina
Team HS,
Op zoek naar dé perfecte oranjebeleving aankomende zomer? HS Events biedt een oranje bedrijfsbarbecue op eigen locatie! Een op maat gemaakte bedrijfsbarbecue met een groot scherm waarop u samen met uw collega's het Nederlands elftal op het EK kunt aanmoedigen!
Wij hebben heerlijke barbecuepakketten samengesteld met verse vlees- en visproducten (inclusief vega en halal opties), heerlijke salades, sauzen en vers brood.
Wat kunt u verwachten van onze oranjebarbecue:
✓ Barbecue of foodtrucks
✓ Kwaliteitsvlees (inclusief halal opties), vis, salades en vegetarische pakketten
✓ Pop-up bar met koude biertjes van de tap
✓ Sfeervol meubilair en oranje decoratie
✓ Sfeervolle tenten
✓ Een DJ en professioneel geluidssysteem om de juiste sfeer te creëren
✓ Groot scherm, podium en microfoon, zodat niemand een moment van de wedstrijd hoeft te missen!
Bij HS Events staat kwaliteit en service hoog in het vaandel. We verzorgen kwaliteitsproducten, mooie aankleding en representatief personeel.
In overleg met u stellen we een barbecuemenu samen dat volledig aan uw wensen voldoet. We houden rekening met speciale dieetwensen, zoals vegetarisch, halal en glutenvrij.
Scoor nu uw oranjebarbecue op maat en geniet samen met uw collega's van een mooie EK-beleving!
Een speels bedrijfsevenement in kermisthema met kermisattracties, zoete suikerspinnen, popcorn, opblaasdieren en veel vrolijkheid! Up te graden met foodtrucks en DJ!
Uw bedrijfsevenement over een andere boeg gooien en indruk maken op uw personeel, zakenrelaties, klanten en/of prospects? Wij maken van uw evenement een betekenisvolle belevenis. Ook zorgen wij binnen uw evenement voor een stukje personalisatie! Dit betekent dat er echt stap voor stap met u de klantreis zal worden uitgewerkt voor de verschillende type bezoekers.
HS Events zorgt door middel van maatwerk dat het evenement tot een succes wordt gebracht!
Maak uw bedrijfsevenement compleet:
✓ DJ
✓ Attracties (grijpmachine, boksmachine, spacebikes, wervelwindmachine e.d.)
✓ Suikerspin/popcorn (dit mag niet uiteraard niet ontbreken)
✓ Foodtrucks
✓ Magic show (voor een magic touch)
✓ Cocktailbar (voor zoete- of minder zoete cocktails)
✓ Fotodoek/fotobooth (ook verkrijgbaar als spiegelbooth)
Een eindejaarsfeest voor uw bedrijf in de omgeving van Delft is dé ideale gelegenheid om samen met uw werknemers en zakenrelaties de start van de kerstperiode en/of het nieuwe jaar te vieren of juist te proosten op het succes van het huidige jaar. HS Events helpt u graag met het organiseren van uw evenement. Uw evenement kan in verschillende vormen worden opgezet: een winterwonderland bedrijfsfeest, kerstborrel, kerst drive thru op locatie, winterbarbecue op locatie, een eindejaarsfeest op maat of een nieuwjaarsborrel.
HS Events kan uw gepersonaliseerde evenement zowel bij u op locatie in de omgeving van Delft als in onze eigen evenementenlocatie: HAL60 opzetten. Hier kunnen wij 50 tot 850 personen ontvangen!
Klik hier voor ons nieuwste totaalconcept: Winter Wonderland!
Wij personaliseren uw event en zullen een betekenisvolle belevenis creëren! Dit betekent dat er echt stap voor stap met u de klantreis zal worden uitgewerkt voor de verschillende type bezoekers.
HS Events is gespecialiseerd in het organiseren van unieke en onvergetelijke bedrijfsfeesten in iedere prijsklasse. Verder kan HS Events ook de volledige (luxe) catering, kerstdiner of winterbarbecue regelen, van de drankjes, borrelhapjes tot een volledig buffet. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact op met een van onze medewerkers! HS Events zorgt door middel van maatwerk dat het feest tot een succes wordt gebracht!
In een persoonlijk gesprek kunt u uw wensen aangeven en adviseren wij u graag naar de diverse mogelijkheden voor uw bedrijfsfeest! Zo kunt u een onvergetelijk bedrijfsfeest organiseren, bij ons in HAL60 of op uw eigen locatie in de omgeving van Delft!
Bedrijfsfeest georganiseerd door HS Events: gast op uw eigen evenement, één aanspreekpunt, één factuur.
Proosten, dansen, toasten en genieten met uw collega's van de lekkerste luxe hapjes en drankjes? De rode loper is uitgerold dus zorg dat uw gala outfit gestoomd is! Voor dit gala zo luchtig als de bubbels in de champagne wordt uw locatie omgetoverd tot dansruimte waar het personeel champagne en luxe hapjes zal rondbrengen.
HS Events zorgt door middel van maatwerk dat het gala tot een succes wordt gebracht! HS Events houdt rekening met de boodschap die u naar uw collega’s en zakenrelaties over wilt brengen. Rekening houdend met de doelstellingen, wensen en de mogelijkheden zorgen we voor een concept dat naadloos aansluit op uw organisatie. HS Events zorgt dat alles in de puntjes wordt geregeld.
Vul het gala aan met:
✓ DJ/band (frisse muziek of toch liever jazz, maak uw gala compleet)
✓ Photobooth/fotodoek (een must voor ieder gala)
✓ Casino games/arcade games
✓ Cocktailbar/pianobar (een chique aanvulling bovenop de basis drankjes en muziek)
✓ Lichtgevende letters/lichtfontein (licht uw event uit)
✓ Limousinevervoer (voor een maximale experience)
✓ Complimentenmeisjes (leuk om gesprekken tussen collega's op gang te krijgen)
Dit evenement kan ook gerealiseerd worden in onze evenementenlocatie: HAL60
Een winters totaalconcept voor bedrijven! Uw locatie zal worden omgetoverd tot een sfeervol Winter Wonderland wat een betekenisvolle belevenis biedt voor alle gasten! HS Events zorgt voor sfeervolle aankleding, een verwarmde tent of overkapping, winterse hapjes uit kersthuisjes, warme- en koude drankjes en fijne muziek. Wij maken van uw kerst- of nieuwjaarsborrel een uniek winters evenement op eigen locatie!
❄ Het concept is eenvoudig:
✓ HS Events biedt een heeft een breed aanbod aan winterse hapjes, drankjes en elementen om uw locatie een Winterse make-over te geven! Denk hierbij aan een festivalterrein met kersthuisjes, sterrendoeken, heaters, kerstbomen, sfeerverlichting, ski's en andere winterse decoratie.
✓ Kersthuisjes met poffertjes, broodje warme worst, erwtensoep of winterse broodjes
✓ Foodtrucks, kerstbuffet, winterbarbecue, shared dining
✓ DJ, band of achtergrondmuziek
✓ Photobooth, quiz, arcade games, boksmachine, casino games, (winterse) workshops, (muziek)bingo
Dit evenement kan ook gerealiseerd worden in onze evenementenlocatie: HAL60
Bekijk hier de verschillende kerstborrels in Winter Wonderland thema:
HS Events biedt een casino totaalconcept voor uw bedrijfsevenement. Blackjack, poker, roulette en een magic show? HS Events zorgt voor een betekenisvolle belevenis!
Ook zorgen wij binnen uw evenement voor een stukje personalisatie! Dit betekent dat er echt stap voor stap met u de klantreis zal worden uitgewerkt voor de verschillende type bezoekers.
HS Events zorgt door middel van maatwerk dat het feest tot een succes wordt gebracht! Hierdoor zal niemand het bedrijfsfeest vergeten! HS Events houdt rekening met de boodschap die u naar uw collega’s en zakenrelaties over wilt brengen. Rekening houdend met de doelstellingen, wensen en de mogelijkheden zorgen we voor een concept dat naadloos aansluit op uw organisatie. HS Events rolt de rode loper voor u uit!
Stel uw casino event samen:
✓ Casinotafels en croupiers (blackjack, roulette, poker);
✓ Dinner, bites and booze (compleet verzorgde bar, foodtrucks, luxe buffet);
✓ Entertainment (wervelwindmachine, crazy bingo, magic acts, rad van fortuin);
✓ Muziek (DJ, band of achtergrondmuziek);
✓ Verlichting en decoratie voor de juiste sfeer (lichtletters in naam organisatie);
✓ Casinochips of speelgeld met logo organisatie of boodschap.
Dit evenement kan ook gerealiseerd worden in onze evenementenlocatie: HAL60
Breng deze unieke festival experience naar uw werkvloer voor een betekenisvol bedrijfsevenement! Een uniek evenement waarbij een ruimte op uw locatie compleet wordt getransformeerd in mini festivalterrein met alle bijbehorende facetten! Denkend aan een tent, stijlvolle decoratie, DJ, koude drankjes, hippe hapjes, festivalmeubilair en eventueel een barbecue of foodtruck! Ook zorgen wij binnen uw bedrijfsevenement voor een stukje personalisatie volgens de huidige trend: een betekenisvolle belevenis creëren! Dit betekent dat er echt stap voor stap met u de klantreis zal worden uitgewerkt voor de verschillende type bezoekers.
Stel uw bedrijfsevenement samen:
✓ Kies uw foodtrucks!
✓ Entertainment (show, photobooth, muziekbingo of activiteiten);
✓ Muziek (DJ, band of achtergrondmuziek);
✓ Verlichting en decoratie voor de juiste sfeer (bijv. lichtgevende letters in naam organisatie)
HS Events heeft de ervaring en kennis om samen met u een onvergetelijk evenement te organiseren! Rekening houdend met de doelstellingen, wensen en de mogelijkheden zorgen we voor een concept dat naadloos aansluit op uw organisatie. HS Events zorgt dat alles in de puntjes wordt geregeld, bij u op locatie of in onze evenementenhal HAL60..
Uw locatie zal bij dit concept worden omgetoverd tot een mini indoor festivalterrein. Ook zorgen wij binnen uw bedrijfsevenement voor een stukje personalisatie volgens de huidige trend: een betekenisvolle belevenis creëren! Dit betekent dat er echt stap voor stap met u de klantreis zal worden uitgewerkt voor de verschillende type bezoekers.
Stel uw bedrijfsevenement samen:
✓ Kies uw foodtrucks!
✓ Entertainment (show, photobooth, muziekbingo of activiteiten);
✓ Muziek (DJ, band of achtergrondmuziek);
✓ Verlichting en decoratie voor de juiste sfeer (bijv. lichtgevende letters in naam organisatie)
Op zoek naar een uniek bedrijfsevenement? HS Events heeft de ervaring en kennis om samen met u een onvergetelijk evenement te organiseren! Rekening houdend met de doelstellingen, wensen en de mogelijkheden zorgen we voor een concept dat naadloos aansluit op uw organisatie. HS Events zorgt dat alles in de puntjes wordt geregeld.
Its summer time! Een totaalconcept met koude cocktails, de beste zomerhits, zomerse activiteiten en frisse bites! Dit bedrijfsevenement kan ook in campingstyle worden gerealiseerd met een bingo en (BBQ) foodtrucks!
Onze missie is het realiseren van een betekenisvolle belevenis! Dit betekent dat er echt stap voor stap met u de klantreis zal worden uitgewerkt voor de verschillende type bezoekers.
HS Events zorgt door middel van maatwerk dat het feest tot een succes wordt gebracht en houdt rekening met de boodschap die u naar uw collega’s en zakenrelaties over wilt brengen.
Stel uw zomerfeest samen:
✓ DJ, band of achtergrondmuziek
✓ Foodtrucks (van Italiaans tot Mexicaans)
✓ Fotobooth (vakantiefoto's op een stripje)
✓ (muziek)bingo (een valse bingo is uiteraard zingen)
✓ Cocktailbar (zomerse cocktails naar wens)
✓ IJskraam (ijs kan niet ontbreken op een zomerfeest)
Dit evenement kan ook gerealiseerd worden in onze evenementenlocatie: HAL60
Its summer time! Een totaalconcept met koude cocktails, de beste zomerhits, zomerse activiteiten en frisse bites! Dit bedrijfsevenement kan ook in campingstyle worden gerealiseerd met een bingo en (BBQ) foodtrucks!
Onze missie is het realiseren van een betekenisvolle belevenis! Dit betekent dat er echt stap voor stap met u de klantreis zal worden uitgewerkt voor de verschillende type bezoekers.
HS Events zorgt door middel van maatwerk dat het feest tot een succes wordt gebracht en houdt rekening met de boodschap die u naar uw collega’s en zakenrelaties over wilt brengen.
Stel uw zomerfeest samen:
✓ DJ, band of achtergrondmuziek
✓ Foodtrucks (van Italiaans tot Mexicaans)
✓ Fotobooth (vakantiefoto's op een stripje)
✓ (muziek)bingo (een valse bingo is uiteraard zingen)
✓ Cocktailbar (zomerse cocktails naar wens)
✓ IJskraam (ijs kan niet ontbreken op een zomerfeest)
Dit evenement kan ook gerealiseerd worden in onze evenementenlocatie: HAL60
Klik hier voor een visualisatie van het totaalconcept zomerfeest.
Proosten, dansen, toasten en genieten met uw collega's van de lekkerste luxe hapjes en drankjes? De rode loper is uitgerold dus zorg dat uw gala outfit gestoomd is! Voor dit gala zo luchtig als de bubbels in de champagne wordt uw locatie omgetoverd tot dansruimte waar het personeel champagne en luxe hapjes zal rondbrengen. Uiteraard kan er ook gekozen worden eerst een presentatie te geven voor het dansen wordt geopend!
HS Events zorgt door middel van maatwerk dat het gala tot een succes wordt gebracht! HS Events houdt rekening met de boodschap die u naar uw collega’s en zakenrelaties over wilt brengen.
Vul het gala aan met:
✓ DJ/band (frisse muziek of toch liever jazz, maak uw gala compleet)
✓ Foodtrucks of buffet
✓ Photobooth/fotodoek (een must voor ieder gala)
✓ Casino games/arcade games
✓ Cocktailbar/pianobar
✓ Lichtgevende letters/lichtfontein (licht uw event uit)
✓ Complimentenmeisjes (leuk om gesprekken tussen collega's op gang te krijgen)
Dit evenement kan ook gerealiseerd worden in onze evenementenlocatie: HAL60
Gaat u binnenkort een bouw- en/of renoveringsproject opleveren, of slaat u binnenkort de eerste paal? HS Events faciliteert het gehele event op maat. HS Event faciliteert al 15 jaar organisaties om bouwborels/opleveringsprojecten nét dat beetje extra te geven. Ook houden wij rekening met verschillende weersomstandigheden.
HS Events verzorgt de volgende facetten omtrent uw bouwborrel:
✓ Volledige bar op locatie inclusief materialen en personeel
✓ Kwaliteitshapjes, luxe bittergarnituur of foodtruck
✓ Meubilair
✓ Tenten
✓ Heaters of blowers om de tent te verwarmen
✓ Muziek en verlichting
✓ Presentatieschermen, podium, microfoon
✓ Activiteiten welke schikken binnen het project
HS Events staat garant voor kwaliteit en goede service en zorgt voor een professioneel evenement op maat aan de hand van: professionele materialen, -medewerkers en kwaliteitsproducten.
Neem contact op voor de mogelijkheden!
Een bedrijfsevenement in de zomer? HS Events verzorgt graag de gehele bedrijfsbarbecue bij u op locatie!
HS Events heeft verschillende barbecuepakketten voor u samengesteld met verse vis- en vleesproducten (ook vega en halal), salades, sauzen en brood! Naast het kwaliteitsvlees levert HS Events ook alle benodigdheden voor een geslaagde BBQ voor uw bedrijf:
Uw barbecue met:
✓ Barbecues (inclusief gasflessen) of foodtrucks
✓ Kwaliteitsvlees (ook halal), -vis, -salades en vega opties
✓ Meubilair en decoratie
✓ Tent en heaters
✓ Bestek, borden, glaswerk
✓ DJ en techniek
✓ Presentatieschermen, podium, microfoon
HS Events staat garant voor kwaliteit en goede service. HS Events zorgt voor een professioneel evenement op maat aan de hand van: professionele koks, gastvrije cateringmedewerkers en kwaliteitsproducten!
De BBQ wordt voor u bereidt en stijlvol gepresenteerd. In overleg kunnen we met u een barbecuemenu samenstellen dat precies aan uw wensen voldoet: zo houden wij bijvoorbeeld ook rekening met vegetarisch, halal en glutenvrije producten.
Basis:
Shaslick, hamburger, barbecueworst, golfstick, procureurlapje, hawaï spies, kip drumstick, spareribs, kip shaslick, gehaktspies, varkenshaassaté, kipsaté en speklapjes.
Deluxe:
Gemarineerde biefstuk, varkenshaasmedaillon, mixed grill (bakje), rib eye, entrecote, kipfilet, zalmbrochettes, garnalenspiesen, lamshaasjes, lamsfilet, kalfsbiefstukspiesje, tomahawk (rib-eye met been), flat Iron Steak, côte de boeuf (ribstuk), rib-eye, bavette (flank steak), diamanthaas (schouderbiefstuk, diamantsteak), black angus burger, lamsrack en varkensrack.
Vegetarisch assortiment:
Vegetarische hamburger, groentespies, vegetarische saté, vegetarische worst, vegetarisch fackelbrood (ambachtelijke gevulde tarwetortilla met een mix van kaas en groente), aardappelsalade en fruitsalade.
Klik hier voor een visualisatie van een barbecue evenement
Vanwege de situatie in Oekraine worden er momenteel veel plekken in Europa omgebouwd tot (nood)opvanglocatie. Het kan dus voorkomen dat de overheid een beroep op u doet, of dat u zelf een vluchtelingenopvang wilt realiseren. Wij hebben evaring in het ombouwen van ruimtes en kunnen uw ruimte zo inrichten zodat deze voldoet als geschikte opvanglocatie. HS Events beschikt over diverse materialen om uw locatie, sporthal en/of tent te kunnen voorzien van een volledige inrichting. Hiermee is uw locatie binnen een handomdraai inzetbaar als opvanglocatie. Bij het inrichten van een opvanglocatie helpen wij om effectief en efficiënt de locatie in te richten en houden daarbij rekening met basisvoorzieningen zoals vloeren, watervoorzieningen, stroomvoorzieningen, bedden, airco's, verwarmingen, sanitair en het waarborgen van privacy aan de hand van wanden. Wij begrijpen dat deze situatie veel flexibliteit vergt. Daarom hanteren wij flexibele verhuurperiodes en -voorwaarden.
Vloerbescherming
Allereerst is het belangrijk om de vloer van uw locatie te beschermen tegen beschadigingen. Een van de opties zijn onze afdekvloeren. Onze afdekvloeren zijn multifunctionele vloeren voor uw locatie. Deze afdekvloeren staan bekend om hun veiligheid, duurzaamheid en zijn daarbij ook nog eens milieuvriendelijk. De afdekvloeren beschermen uw vloeren tegen vocht, verdunde zuren, basen vet, olie en reinigingsmiddelen m.u.v. vinyloplosmiddel. Ook hebben wij tapijten in ons assortiment van hoge kwaliteit.
Vaste inrichting
Bij een locatie die voor een langere tijd zal worden ingezet, zijn er een hoop facetten die niet vergeten kunnen worden, denk hierbij aan water, stroom, bedden, meubilair, afscheidingswanden, verlichting, geluid en veiligheidsmaterialen. Het creeëren van vaste ruimtes is eenvoudig door het gebruik van afscheidingswanden. Werklicht is ook ontzettend belangrijk, hierbij kunnen wij ook ondersteunen en adviseren. Ook veiligheidsmiddelen mogen op een tijdelijke locatie niet ontbreken, denk hierbij aan, brandblussers, EHBO koffers bhv, maar ook vluchtroutes bij nood.
Meubilair
Om de inrichting van uw opvanglocatie compleet te maken kan meubilair niet ontbreken. HS Events beschikt over een veelzijdig assortiment meubilair met goede kwaliteit. Hierbij kunt u denken aan: tafels, statafels, krukken, stoelen, buffettafels, bedden etc. Benieuwd naar ons meubilair? Neem vrijblijvend contact op.
Benieuwd naar de mogelijkheden wat wij voor uw opvanglocatie kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op en we bespreken samen de wensen.
Bent u op zoek naar een afdekvloer om de vloer van uw locatie te beschermen tegen beschadigingen? HS Events beschikt over diverse meters afdekvloer om uw locatie, sporthal en/of tent te kunnen voorzien van vloerbescherming. Hiermee is uw locatie in een handomdraai multifunctioneel inzetbaar.
Een multifinictionele vloer voor uw locatie? Onze afdekvloeren staan bekend om hun veiligheid, duurzaamheid en zijn daarbij ook nog eens milieuvriendelijk. De afdekvloeren beschermen uw vloeren tegen vocht, verdunde zuren, basen vet, olie en reinigingsmiddelen m.u.v vinyloplosmiddel. Na gebruik is de vloer eenvoudig schoon te maken met een schrobmachine. Afdekvloeren worden veelal gebruikt in sporthallen, indoor tennishallen, beurzen, overkappingen en test- en vaccinatielocaties.
De afdekvloeren van HS Events zorgen voor een luxe uitstraling op maximale bescherming van uw ondervloer door middel van taraflex-bateco. Onze afdekvloeren hebben een antranciete kleur waardoor het op locatie als rustig en neutraal overkomt. De afdekvloer zit op rollen van 20 meter lang en 1,5 meter breed, hierdoor is het eenvoudig om grote ruimtes tot wel 3000m2 te voorzien met een chique afdekvloer. Door gebruik te maken van de juiste tapes hoeft u zich ook geen zorgen te maken over beschadigingen of lijmresten op de vloeren.
Bij het huren van een afdekvloer voor uw locatie komen wij deze voor u leveren, opbouwen, schoonmaken, afbouwen en retourneren. De vloer waar de afdekvloer dient te worden geplaatst dient leeg en vlak te zijn.
HS Events kunt uw locatie volledig inrichten. Denk hierbij aan; meubilair, wanden, licht, geluid en decoratie. Wij adviseren u graag vrijblijvend naar de diverse mogelijkheden.
Let op: huurtermijn van onze afdekvloeren is minimaal 1 maand.
Er gebeurt vandaag de dag ontzettend veel in de wereld op het gebied van MVO. Technologische en sociale ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op, het klimaat blijft veranderen, grondstoffen worden almaar schaarser en dat komt door ons, de bevolking. Hier moeten en kunnen we iets aan doen!
Als bedrijf heeft HS Events B.V. (hierna HS Events) de verantwoording om niet alleen aan de financiële aspecten te denken, maar ook aan de consequenties die de bedrijfsvoering voor het milieu en de maatschappij heeft. We proberen voortdurend te verbeteren op het gebied van duurzaam ondernemen om zo de balans tussen milieu, sociale- en economische aspecten te optimaliseren.
Juist online moet je je publiek verleiden; ze zijn immers met één klik vertrokken.
Hieronder een aantal randvoorwaarden van een geslaagde online uitzending:
De beelden zijn dynamisch
Er zijn meerdere camera's aanwezig die vanuit verschillende standpunten registreren. Dit maakt dat je als kijker letterlijk 'dichtbij' de inhoud en de ervaring kan komen. Het schakelen van de shots houdt je geboeid aan het beeld.
De uitzending is interactief
Online evenementen hebben ook een groot verschil met TV kijken: de deelnemers zitten met hun handen vlakbij een toetsenbord. Bedenk daarom hoe jouw online kijkers mee kunnen doen; bijvoorbeeld door vragen te stellen (via chat of Twitter) die live behandeld worden. Ook andere vormen van interactiviteit zijn mogelijk, zoals een poll, quiz of een gezamenlijke online brainstorm.
De tijd is beperkt
Als deelnemer aan een online evenement is het een bijzondere ervaring om te merken dat je met allerlei mensen verspreid over het hele land (of wereld) naar dezelfde inhoud zit te kijken. 'Watching alone together'. Om die energie te focussen en zoveel mogelijk mensen tegelijkertijd online te hebben, duurt een goede uitzending ongeveer twee uur; een redelijke span of attention voor online publiek.
Er is een duidelijk thema
Het is relatief makkelijk om kijkers te werven op basis van een aansprekend onderwerp. Cherry-picking is het devies: kies een duidelijk thema en bouw daar je uitzending omheen. Idealiter is dat het onderwerp dat het meest leeft onder je doelgroep.
Entertaining als een sportuitzending of talkshow
Een goede uitzending is zo entertaining als het verslag van een voetbalwedstrijd of een moderne talkshow. Er is altijd een presentator, er zijn gasten en er is een moderator die de online bijdragen regisseert.
Een typische online uitzending van een online evenement ziet er zo uit:
- Een voorbeschouwing waarin de context en het onderwerp wordt neergezet. Je kunt dit gebruiken om belangrijke sprekers en experts te introduceren. Of om juist onderdelen van het congres of evenement (denk aan snapshots van andere sessies, interviews met fysieke deelnemers, entertainment etc) in beeld te brengen die op een ander tijdstip plaatsvinden.
- Een live registratie van een presentatie of seminar, met eventueel de mogelijkheid om online vragen te stellen. De online moderator kan deze inbrengen namens de kijkers op afstand stellen aan de spreker of dagvoorzitter.
- Nabeschouwing/afsluiting. Daarin kan bijvoorbeeld een exclusieve Q&A met de keynote spreker, speciaal voor je online publiek, een grote trekker zijn.
Online evenement genereert een bereik tot 10x zo groot
Er gaat niets boven de kracht van een fysieke ontmoeting, dat weet iedereen. Een uitzending zal de fysieke deelname dan ook niet verminderen. Integendeel! Wat er namelijk wel gebeurt: mensen die niet kunnen komen of het er nog nooit van hadden gehoord, pikken toch de highlight(s) van het congres mee. Als die goed zijn, begrijpen ze zelf wel dat ze de volgende keer dus wèl willen afreizen naar de fysieke bijeenkomst.
De belangrijkste eerste stap: zelf een hybride evenement ervaren!
Het is onze belangrijkste tip die ik geef over hybride evenementen: zorg dat je het als deelnemer een keer hebt meegemaakt! Pas dan begrijp je hoe het voelt om op afstand mee te doen. Wat er zo leuk en spectaculair aan is. Maar ook wat de uitdagingen zijn en waar jij als organisator van jouw evenement of congres dus goed op moet letten.
Een hybride evenement is een combinatie tussen een off- en online evenement. Zowel het fysieke als online publiek neemt op hetzelfde moment dezelfde inhoud en beleving tot zich, maar wel vanaf verschillende locaties. Een hybride evenement gaat dus verder dan een livestream en focust zich op interactie.
Uw bereik zal met een hybride evenement vergroten omdat meerdere locaties met elkaar verbonden kunnen worden!
Het team van HS Events denkt met u mee voor een passend concept, zodat uw bezoekers zowel on- als offline geprikkeld blijven tijdens uw evenement. Een duidelijk thema, entertainment, dynamische bellen en interactie zijn hierbij van groot belang.
Ontmoet elkaar off- en online!
Fysieke locatie: wij hebben een fysieke locatie welke uitermate geschikt is voor hybride evenementen! Hier kan een gewenste sfeer wordt op maat gecreëerd worden. Daarnaast kunnen wij het evenement ook bij u op locatie organiseren. Hiervoor plannen wij graag samen met u een bezoek op locatie in.
Naast de creativiteit die HS Events u brengt zorgen onze afdelingen Livestream en Video voor de juiste techniek. HS Livestream zorgt o.a. voor een stabiele stream, interactieve views en HS Video zorgt voor mooie beelden en eventueel een aftermovie!
De beleving moet goed aansluiten bij uw wensen, mogelijkheden en duidelijk zijn voor uw bezoekers. Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?
Zorgen dat de bezoekers van uw bedrijf, evenement of festival gezond blijven door voldoende hygiënemogelijkheden? Handen wassen helpt u en de bezoekers gezond te blijven. Hiervoor is onze mobiele wasbak zeer geschikt! De mobiele wasbak zorgt voor de juiste hygiëne voor ieder moment van de dag.
De standaard inrichting van de mobiele wasbak van HS Events bestaat uit: een wasbak, kraan, voetpomp, zeepdispenser, torkrolhouder en een schoon- en vuilwatertank welke is voorzien van 4 wielen, waarvan 2 geremd. Onze mobiele wasbak is verrijdbaar waardoor deze eenvoudig te verplaatsen is. De mobiele wasbak is ook voorzien van een voetpomp.
Wist u dat het het beter is om uw handen te wassen met zeep in plaats van het gebruiken van handgel of handalcohol? Hierdoor kunt u namelijk goed ziekteverwekkers verwijderen! (RIVM, mei 2020)
De mobiele wasbak van HS Events is antraciet van kleur met een witte zeepdispenser en torkrolhouder.
Naast het huren van de mobiele wasbak is regelmatig onderhoud belangrijk voor een goed werkende mobiele wasbak. HS Events biedt een onderhoudservice aan, hieraan kunt u denken aan: testen en reinigen van de wasbak, aanvullen van de zeepdispenser en torkrolhouder.
Naast de mobiele wasbak beschikt HS Events nog over andere materialen die wellicht geschikt zijn om in te zetten. Hierbij kunt u denken aan: afzetpalen, posterframes, dranghekken, voetstappen, signing borden, tijdelijke (eventueel mobiele) accommodatie voor entree (klachten inventarisatie - screeningsruimte - triage ruimte). Klik hier voor meer informatie.
Organiseer je een evenement, dan is de manier waarop je het eten serveert minstens even belangrijk als wat je voorschotelt. Je hebt tegenwoordig tal van mogelijkheden. Van de traditionele bediening aan tafel tot aan rijdende foodtrucks. Je keuze van set-up hangt af van het soort evenement, de timing, de locatie en uiteraard het budget. Hieronder staan een aantal populaire vormen van catering die anno 2015 trending zijn binnen de evenementenbranche.
Bediening aan tafel
Ideaal voor formele bedrijfsfeesten zoals gala's of benefiets. Dit is ook de formule bij uitstek voor officiële toespraken of presentaties. De gasten zitten aan tafel en richten hun aandacht op de spreker. Deze set-up kies je als je wil dat je gasten diepere gesprekken met elkaar kunnen voeren en netwerken op kleine schaal. Terwijl de gasten in conversatie zijn, kan het diner worden opgediend door de rondlopende kelners.
Buffet
Voor grotere evenementen waar gasten op diverse tijdstippen arriveren, is een buffet de beste formule. Andere voordelen zijn dat je een grote variëteit aan gerechten kan aanbieden en dat je gasten zelf kiezen, naargelang hun dieet: vegetarisch, glutenvrij, vetarm enzovoorts. Om het netwerken te bevorderen, kan er voor verschillende eetgelegenheden gezorgd worden: een paar stoelen met tafels gecombineerd met hoge tafeltje en gezellige lounge hoekjes.
Walking dinner
Deze formule heeft twee voordelen. Je gasten hoeven zich niet te verplaatsen om hun eten te gaan halen. Ze kunnen rustig verder praten terwijl de kelners hen de hapjes brengen. En je houdt je budget perfect onder controle want je bepaalt als opdrachtgever zelf het aantal hapjes. Afhankelijk van de timing van je evenement, voorzie je best wel gerechtjes die voldoende vullen. Je wil immers niet dat je gasten met honger naar huis gaan. Zorg er ook voor dat ze makkelijk met één hand - enkel vork of lepel - het hapje kunnen opeten. Dit is de perfecte formule als je deelnemers voor de volle 100% willen netwerken.
Food trucks
Dé hype van het moment. Op evenementen en festivals kan je er niet meer naast kijken. De traditionele popcorn- en oliebollenkramen. Ideaal voor zowel een groot als een klein evenement. Van familiefeest tot groot festival, een food truck past altijd. Het voedsel wordt vers bereid voor de ogen van de gasten. Een beetje zoals live cooking dus. Kortom, de food truck zorgt voor live entertainment en een leuke beleving voor de gasten.
Suzanne van Vliet
24-11-2014
Iedere evenementenorganisator krijgt tegenwoordig tijdens het klantgesprek steeds vaker de vraag om een evenement te organiseren met een ultieme beleving voor zijn of haar gasten. ‘Beleving’ - een containerbegrip om gasten echt iets unieks te laten ervaren tijdens het evenement, een trend waar niemand over uitgesproken raakt.
Met het team van HS Events laten wij dan ook steeds meer de authenticiteit terugkomen in de concepten die wij opstellen voor onze klanten. Het ‘echt’ en ‘origineel’ toevoegen aan de beleving van het evenement, om zo de gasten op een originele manier te verrassen.
Dat is waar het team van HS Events dan ook dagelijks mee bezig is.
Met een gemotiveerd team grote dingen waarmaken, iedere dag weer. Het geeft mij een fantastisch gevoel als alles wat we van te voren met het creatieve team hebben bedacht, ook daadwerkelijk dé ultieme beleving heeft gegeven aan de gasten. Hierbij staan een aantal kenmerken centraal: van het prikkelen van de zintuigen, het toevoegen van een betekenis, de gasten verrassen of verbazing opwekken; onze focus ligt bij de opdrachtgever en zijn of haar gasten.
De afgelopen weken hebben wij met alle fulltime en parttime medewerkers een creatieve en doelgerichte campagne gevoerd en daarmee de Publieksprijs van de Sterkste Schakel 2015 in ontvangst mogen nemen."Dit was voor ons een ultieme belevenis, een belevenis die we nooit meer zullen vergeten!
Suzanne van Vliet
01-04-2015